Kluczowi konsultanci

Agata Tyszkiewicz
CEO

25 lat doświadczenia w dziedzinie Komunikacji Strategicznej, Public Relations oraz Public Affairs w instytucjach międzynarodowych oraz podmiotach gospodarczych. Pracowała zarówno w organach administracji publicznej, jak i sektorze biznesu w Stanach Zjednoczonych oraz w Europie (we Francji, Austrii, Wielkiej Brytanii, Szkocji, Belgii i w Polsce). W Wiedniu oraz w Nowym Jorku koordynowała realizację programów komunikacji i public affairs dla międzynarodowych korporacji, takich jak: United Technologies Corporation (Pratt&Whitney, Sikorsky Aircraft, Otis Elevators, Hamilton Standard), RJR Nabisco, Upjohn Pharmaceuticals, Arcelor, Microsoft, HP i wielu innych. Uczestniczyła w procesie opracowywania struktury Narodowych Funduszy Inwestycyjnych w Polsce, a także w prywatyzacji największych przedsiębiorstw: Frantschach Swiecie, Emalia Olkusz, Polar S.A. Z powodzeniem prowadziła negocjacje ze związkami zawodowymi i uczestniczyła w całościowej prywatyzacji branży spirytusowej, reprezentując Vin&Sprit (Szwecja), Eckes AG (Niemcy) oraz CEDC (USA). Opracowywała długoterminowe strategie dla spółek poddawanych przekształceniom, budując platformę do dialogu ze wszystkimi kluczowymi interesariuszami. Była odpowiedzialna za premiumizację i repozycjonowanie najważniejszych marek.

W Brukseli nadzorowała wdrażanie wybranych programów unijnych. Sprawowała także funkcje prezesa i głównego dyrektora wykonawczego w takich spółkach, jak Rowland/Saatchi & Saatchi oraz Publicis Consultants|Rowland, Publicis Groupe (SAMS – Small Agencies Marketing Services – organizacja zrzeszająca małe agencje świadczące usługi marketingowe). W Warszawie i Paryżu była odpowiedzialna za rozwój spółki, w tym za nadzór nad relacjami z klientami międzynarodowymi, ze specjalnym uwzględnieniem krajów Unii Europejskiej i Rosji.

Agata Tyszkiewicz była szefową zespołów strategicznych powołanych w celu opracowania programów strategii i komunikacji dla różnych marek międzynarodowych i lokalnych we wszelkiego rodzaju sektorach przemysłu (w sektorze dóbr szybko zbywalnych (FMCG), opieki medycznej i nauk przyrodniczych, sportu, AGD, militarnym, energetyki, transportu drogowego i szynowego, żywności i napojów, informatyki i wielu innych), a także projektowała i koordynowała wdrożenie programów komunikacji wewnętrznej (programy komunikacji typu one-voice, skierowanej do pracowników).

Była odpowiedzialna za bieżącą kontrolę i monitorowanie postrzegania poszczególnych marek i spółek przez rynek. Uczestniczyła w transakcjach międzynarodowych fuzji przedsiębiorstw (np. połączenie Arcelor z Mittal Steel), jak również w programach edukacyjnych w Brukseli (np. dotyczących zmian klimatu). Sprawowała funkcję doradcy Komisarza ds. Ochrony Praw Człowieka w Polsce, organizowała i nadzorowała wizyty i spotkania na wysokim szczeblu w Irlandii, w Polsce oraz w Brukseli, koordynując także wdrażanie programów socjalnych i współpracy z międzynarodowymi organizacjami pozarządowymi.

Agata Tyszkiewicz została powołana na stanowisko Doradcy Strategicznego przy Ministerstwie Edukacji, w ramach którego współpracuje z urzędami marszałkowskimi i władzami samorządowymi w całej Europie w związku z wprowadzeniem innowacyjnego modelu edukacji i zwiększania szans na zatrudnienie, opartego na najnowszych technologiach. Prowadzi stałą współpracę z wybranymi uczelniami wyższymi w Polsce, Unii Europejskiej oraz Stanach Zjednoczonych, jak również z wiodącymi przedstawicielami świata nauki i innych sektorów w dziedzinie innowacyjnej edukacji. Jest autorką unikalnego programu tworzenia modelu współpracy w oparciu o kompetencje administracji publicznej poprzez synergie finansowania edukacji (w zakresie kształcenia ustawicznego).

Koordynuje konsultacje społeczne, mające na celu negocjowanie i wypracowywanie rozwiązań umożliwiających szybką finalizację projektów przy jednoczesnym zachowaniu transparentności i efektywności. Z powodzeniem nadzoruje i koordynuje procesy wdrażania programów dotyczących inwestycji publicznych i programów rządowych. Jest zaangażowana we współpracę z licznymi organizacjami pozarządowymi z całego świata - jako wyraz międzynarodowego uznania jej zaangażowania otrzymała w Stanach Zjednoczonych tytuł „The Best CSR Executive” (przyznawany przedstawicielom kadry kierowniczej wyższego szczebla najlepiej wdrażającym zasady odpowiedzialności społecznej biznesu). Agata Tyszkiewicz uzyskała tytuł magistra nauk politycznych na Uniwersytecie Warszawskim ze specjalizacją: stosunki międzynarodowe. Studiowała także dziennikarstwo.
Kontakt:
a.tyszkiewicz(at)atchristie.com

MARKUS RAEBSAMEN
Change Management Senior Partner
MBA HSG St. Gallen 

Ponad 20-letnie doświadczenie w pracy w sektorze międzynarodowych usług finansowych na stanowiskach: Szef ds. Globalnego Zarządzania Zmianą i Członek Kadry Wykonawczej. Opracowywał program zarządzania zmianą i koordynował jego wdrożenie w strukturach spółki na całym świecie. Ma doświadczenie w koordynowaniu przeprowadzania zmian i procesów transformacji w celu ich dostosowania do spełnienia określonych celów organizacyjnych. Nadzorował i egzekwował realizowanie najważniejszych zmian operacyjnych w strukturze spółek, które w pozytywny sposób odzwierciedlały zintegrowany potencjał organizacyjny i ludzki. Zbudował sieć tzw. agentów zmian, odpowiedzialnych za stworzenie warunków sprzyjających wdrażaniu zmian, wspierających realizacji tych zmian i ocenę ich efektywności.

Marek Raebsamen ma wiele wybitnych osiągnięć w restrukturyzacji funkcji korporacyjnych w międzynarodowych spółkach świadczących usługi finansowe, w coachingu i doradzaniu prezesom spółek i głównym dyrektorom ds. informatycznych, kadrze kierowniczej wyższego szczebla, a także w zakresie wspierania inicjatyw w zakresie zmiany zarządzania i programów przejścia, takich jak np.:

Zajmuje się budowaniem zdolności do zarządzania zmianami, zarządzania projektem, coachingiem i doradzaniem szefom działów operacyjnych i korporacyjnych. Projektuje, opracowuje i wspomaga wdrażanie programów rozwoju przywództwa dla pracowników na wysokich stanowiskach za pomocą programów pozyskiwania talentów. Obecnie jest zaangażowany w realizację rozmaitych programów międzynarodowych skoncentrowanych na ocenie przedsiębiorstwa i ułatwieniu realizacji potencjału transgranicznego ze specjalnym uwzględnieniem współpracy na poziomie b2b.

Włączony w programy mające na celu projektowanie innowacyjnego podejścia do komunikacji korporacyjnej oraz coachingu, łącznie z elementami CSR (odpowiedzialności społecznej biznesu). Przez ostatnie 8 lat prowadził na Uniwersytecie w Lucernie (HSW) wykłady na temat rozwoju strategii, budowania zasobów wiedzy, rozwoju kapitału intelektualnego i zarządzania zmianą. 
Kontakt:
m.raebsamen(at)atchristie.com
m.raebsamen(at)ladurners.com

MAGDALENA ZACZEK
Strategic Communications Consultant  

Menedżer z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie komunikacji w różnych sektorach gospodarczych. Odpowiedzialna za koordynację relacji pomiędzy interesariuszami, w tym za zarządzanie kryzysowe, uzgadnianie stanowisk oraz zarządzanie zmianą. Nadzorowała i koordynowała realizację dużych programów zarządzania zmianą dla spółek sektora państwowego oraz firm zagranicznych.

Nabyła doświadczenie zawodowe w biurach prasowych Ministerstwa Finansów, prywatnych stacjach telewizyjnych, w tym między innymi w TVN, i w wielu innych podmiotach, w których była odpowiedzialna za nawiązywanie i utrzymywanie relacji z przedstawicielami mediów, przeprowadzanie wywiadów, organizowanie briefingów, konferencji prasowych oraz nadzorowanie zarządzania kryzysem.

Brała udział w koordynacji programów międzynarodowych skierowanych do różnych interesariuszy prowadzących działalność w środowisku wielokulturowym. Jest także odpowiedzialna między innymi za kontakty z posłami, przedstawicielami ministerstw (np. Ministerstwa Gospodarki, Ministerstwa Finansów, Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz innych agend), organizowację i koordynację eventów.

Magister filologii polskiej, specjalista w zakresie public relations i społecznej odpowiedzialności biznesu z doświadczeniem w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, budowaniu relacji z mediami i organizowaniu imprez, konferencji prasowych i koordynacji kampanii społecznych. 
Kontakt:
m.zaczek(at)atchristie.com

AGATA GAWROŃSKA
Social Responsibility Programs Consultant

25 lat doświadczenia w komunikacji korporacyjnej, ze szczególnym naciskiem na międzynarodowe media i reklamę. Nadzorowała i wdrażała projekty obejmujące komunikację korporacyjną komunikację kryzysową. Kierownik projektów i programów dla takich firm, jak: Roche, Whirlpool, HP, Leviatan, Iveco, Peugeot, Bayer, LG, Ravak, Citibank, ING, Elvia, BOŚ, Abbot i wielu innych.

Obecnie odpowiedzialna jestem również za programy społeczne, ze szczególnym naciskiem na edukację. Poprzednio, jako właściciel i prezes agencji reklamowej, odpowiedzialna za P & L oraz relacje z klientami. Aktywnie uczestniczy w międzynarodowych i lokalnych programach społecznych mających na celu poprawę jakości życia, w tym również poprzez wdrażanie zmian w ramach realizacji programów CSR. Zaangażowana w różnorodne projekty i programy na szczeblu rządowym, ściśle powiązane z organizacjami pozarządowymi.
Kontakt:
a.gawronska(at)atchristie.com

Zuzanna Połanecka-Purwin
Corporate & Social Relations Programs Consultant

Prawnik, tytuł magistra otrzymała na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Praktykę notarialną oraz radcowską zdobywała w wiodących warszawskich kancelariach. Specjalista w zakresie realizacji projektów infrastrukturalnych, branży deweloperskiej, nieruchomości oraz procesów uzgadniania inwestycyjnego na szczeblu administracji rządowej i samorządowej. Posiada doświadczenie w prowadzeniu relacji inwestorskich spółek notowanych na GPW, działań typu public affairs, governmental relations, zarządzanie kryzysem, rekoncyliacje, media relations i CSR. Od lat zaangażowana w tworzenie i wdrażanie zaawansowanych strategicznie programów komunikacyjnych łączących trzy sektory /publiczny, biznesowy oraz pozarządowy/. Aktywnie uczestniczy w tworzeniu nowych rozwiązań formalnoprawnych, wspierających rozwój regionów (Regionalne Programy Operacyjne oraz strategie). Opiniuje i bierze udział w konsultacjach na szczeblu centralnym administracji rządowej. Odpowiedzialna za procesy uzgodnień oraz konsultacje społeczne w wielu programach realizowanych wspólnie z administracją samorządową na terenie Polski. Doświadczenie zdobywała za granicą i w Polsce.
Kontakt:
office(at)atchristie.com

Daria Kozieja
Cross-border Programs Coordinator

Kulturoznawca i specjalista Public Relations. Absolwentka Wydziału Studiów Międzynarodowych i Politycznych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Polsce i za granicą m.in. w branży finansowej, farmaceutycznej i turystycznej.
Zajmowała się koordynowaniem i wdrażaniem unijnych programów.
Odpowiedzialna za projekty z obszaru media relations, komunikacji korporacyjnej, internetowej i CRM. Nadzoruje działania w ramach projektów CSR.
Kontakt:
office(at)atchristie.com

Piotr Bojanowski
Identyfikacja & Design
http://www.bojanowski-design.com/